27. heinäkuuta 2012

Unelmien eläminen


Olen pitkään suorittanut elämää ja unelmoinut kaikesta siitä, mitä oikeasti haluaisin tehdä. Esikoiseni syntymä oli jokseenkin dramaattinen ja varsin pysähdyttävä kokemus – ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, kun sekä lapsi että äiti makasi tahoillaan teholla ja molempien hengissä selviäminen oli jossain vaiheessa epäselvää. Kaikkea tapahtunutta on tullut puitua moneen kertaan niin kun on myös tullut mietittyä elämän tarkoitusta, elämän arvoja, omaa itseä, perhettä ja ystäviä …ja lopputuloksena päätin, että on aika suorittamisen sijaan elää elämää ja toteuttaa unelmia.

Olen auttamaton perfektionisti, ihannoin järjestystä, Excel -kaavioita, projekteja ja to do -listoja. Olen myös väsäilijä ja puuhastelija, innostun helposti uusista asioista (etenkin enemmän tai vähemmän järjettömistä), mutta toisaalta nautin pikkutarkasta väkerryksestä ja yksityiskohtien viilaamisesta. Olen myös sisupussi ja erittäin temperamenttinen, joten kakkuvuoat, ompelukoneet ja maalisudit ovat kaikki vuorollaan meinanneet lentää seinään. Rakastan leipomista, sisustamista, ompelemista, vaatteita ylipäätänsä ja melkein mitä tahansa muuta puuhasteltavaa ja tietysti urheilua (siis itse tehtynä, penkkiurheilu ei ole mun juttu) …tai viisasta vaariani lainaten tykkään kovasti edellä mainituista, mutta rakastan ihanaa pientä pirpanaani ja miestäni.

Tässä blogissa esittelen elämääni ja unelmiani, puuhastelua ja touhuja. Aion uskaltaa postata kuvia myös niistä tekeleistä, jotka eivät ole täydellisiä, ja aion pitää huolen siitä, että teen niin paljon niitä minulle tärkeitä asioita, että päivitettävää riittää. Suorittaa en aio.

Tästä se alkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti